Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Υποψήφιος στη Β΄Αθηνών

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Υποψήφιος βουλευτής των Οικολόγων Πράσινων
στη Β' Αθηνών.




Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1961 και μένω στη Νέα Πεντέλη. Είμαι παντρεμένος και έχω δύο παιδιά.

Σπούδασα Πολιτικός Μηχανικός στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και έκανα μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο City University, στο Λονδίνο. Ασχολούμαι με κατασκευές τεχνικών έργων.
Από τον Οκτώβριο του 2007 είμαι μέλος του κόμματος των Οικολόγων Πράσινων. Έχω ενεργή συμμετοχή στην τοπική οργάνωση των βορειοανατολικών προαστίων Αθηνών καθώς και στη Θεματική Ομάδα Περιβάλλοντος.

Συμμετείχα στον συνδυασμό του Κώστα Κοσοβίτσα για την δημαρχία της Νέας Πεντέλης το 2006 και το 2007-2008 ήμουν μέλος της επιτροπής περιβάλλοντος του δήμου. Το 2010 συμμετείχα στον συνδυασμό Πεντέλη εν Δράσει του Καλλικρατικού δήμου Πεντέλης και είμαι στην οργανωτική γραμματεία του συνδυασμού. Είμαι μέλος της σχολικής επιτροπής Γυμνασίου – Λυκείου του δήμου Πεντέλης για την περίοδο 2011-2012.
Είμαι αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος και Ρεματιάς Πεντέλης – Χαλανδρίου για τα έτη 2011 και 2012. Είμαι επίσης υποστηρικτής της Greenpeace, του WWF και την Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρίας.
Με το έργο μου θέλω να δείξω ότι η προστασία του περιβάλλοντος δεν αποφέρει μόνον αισθητικά και κλιματικά οφέλη, αλλά επί πλέον βοηθά ταυτόχρονα την οικονομία και την κοινωνία. Οικολογία και οικονομία έχουν κοινή ρίζα, γι’αυτό και συμμετέχω σε τοπικές δράσεις που αποσκοπούν στη διατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος.
ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΘΑΡΑ !
Νέα Πεντέλη, 3 Μαίου 2012





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου